Maafkan daku…

For my debat alam sekitar team, maafkan daku x dapek nak turun padang (walaupun hati menjerit nak turun jugak) atas sebab2 yang x dapat dielakkan. Tangan aku pun masih berbalut, kepala dan mata pun masih lebam2 lagik, maaf x dapat sokong korg time sgenting2 time ini.

Sekalung aprisiasi dan penghargaan buat bebudak debat UTeM dan senior2 yang gigih menjalankan aktiviti dan misi kelab dengan jayanya untuk debat persahabatan dgn UPM (thanks to Ammar too) dan program yang akan dtg iaitu Debat Alam Sekitar 2009. (TQ 4 Abg Awang atas support masa terlantar kat hospital).

Sepanjang saya terlantar x lupa juga saya ucapkan terima kasih kpd kakak2 dan abang2 yang dah diakui hati saya sbg sedara mara saya, sahabat2 seperjuangan kerana membantu saya dalam aspek sokongan fizikal dan moral korang sumer. Perhatian dan sokongan korang semua amat dihargai.

Kwn2 kelas pun sama. Jgn bimbang sangat dgn saya ni. Skang saya dah okeh dah. Cuma nota2 penting tu jgn lupa passkan ye kepada saya, hehehe.

Maaf kerana membuat semua bimbang tentang saya. Malang tidak berbau, tiba2 berlaku kejadian yang tidak diduga ini. Terima kasih kepada semua sahabat yang sudi menjadi keluarga saya di Melaka, berkongsi suka dan duka bersama. Maaf kpd tuan punya motosikal atas kerosakan motosikal yang kritikal, daripada terpaksa memperbaiki motosikal, sehingga kepada ‘memandikan membasuh bahagian motosikal yang terkena kotoran yang menyakitkan mangsa kemalangan.

3 Respons

  1. Disamping debat pencemaran alam sekitar, pencemaran bahasa juga perlu diberi keutamaan kerana bahasa samada ejaan perkataan dan ayat
    adalah membayangkan jiwa kita, jika bahasa itu jiwa bangsa.Halaman blog beralamat di bawah mungkin boleh membantu memahami jiwa cuma;
    klik disini> http://pakcikli00.wordpress.com/
    terima kaseh samoga cepat sembuh sepenuhnya.

    syoda: …

  2. kita merancang Tuhan yang menentukan

    syoda: memang penentuan Allah yang terbaik….

  3. semoga cepat sembuh. wat masa ni, berehat dulu ya! pastuh, baru ol out semula.

    syoda: baik, sedia terima arahan…

Tinggalkan Jawapan

